Оплата і доставка



Мінімальна сума замовлення: 200 грн


ОПЛАТА


  • ПРЕДОПЛАТА

    Замовлення відправляється після надходження оплати
    Реквізити для оплати надсилаються після оформлення замовлення

  • Через «Приват24»

  • Банківською карткою через «LIQPAY»

  • Через Visa Checkout / Masterpass

  • На розрахунковий рахунок

  • Через термінал *

    * — При оплаті звертайте увагу на комісію! Її оплачує покупець, інакше замовлення не буде сплачено повністю.


  • ПІСЛЯПЛАТА

    Вартість товару сплачується при отриманні
    Вартість доставки сплачується додатково до вартості товару
    Вартість післяплати сплачується додатково до вартості товару
    Послуга «Грошовий переказ» ПЛАТНА за рахунок отримувача за тарифами перевізника:
    20 грн + 2% від суми замовлення (комісія)



ДОСТАВКА


Сплачує отримувач

Вартість доставки оплачується додатково до вартості товару

Після оформлення замовлення підтверджується через Вайбер/телефон. Після підтвердження замовлення комплектується, пакується, відправляється. Після відправки посилки повідомляється її номер.

Відправка ЩОДЕННО у робочі дні


  • Meest ПОШТА

    Всі посилки відправляються по тарифу перевізника на вибраний пункт видачі

  • НОВА ПОШТА

    Можлива адресна доставка кур'єром за тарифами Нової Пошти

    Можлива заздалегідь сплачена доставка як окрема послуга з фіксованою вартістю для замовлень по передоплаті. Детальніше

    Доплата за доставку в деякі населені пункти за умовами Нової Пошти — 20 грн

    Якщо оголошена вартість відправлення перевищує 300 грн., оплачується додаткова комісія у розмірі 0,5%

    Повний перелік населених пунктів, у які здійснюється доставка компанією.



    ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ


    Відповідно до Закону про Ззахист прав споживачів, косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, які НЕ підлягають поверненню або обміну.

    Під час отримання посилки переконайтеся, що доставлений товар відповідає замовленню та вас влаштовує.

    У присутності співробітника транспортної компанії уважно огляньте посилку — ви маєте право відмовитися від покупки при отриманні, якщо вас не влаштовує товар. Не розкриваючи пакування товару, повертайте замовлення працівнику пошти. Ми приймемо його назад і обов’язково зробимо заміну або повернемо вам гроші (за умови збереження пакування і якщо товаром не користувалися).

    Претензії приймаються тільки в момент доставки. Після факту самостійного розкриття або ушкодження пакування товар поверненню НЕ підлягає.