Оплата і доставка



Мінімальна сума замовлення: 200 грн


ОПЛАТА


  • ПІСЛЯПЛАТА - НОВА ПОШТА
    Вартість товару сплачується при отриманні у відділенні
    Вартість доставки оплачується додатково до вартості товару
    Вартість післяплати оплачується додатково до вартості товару
    Послуга «Грошовий переказ» є ПЛАТНОЮ за кошт одержувачаза тарифами Нової Пошти:
    20 грн (оформлення) + 2 % від суми замовлення (комісія, мінімум 3 грн) = 23 грн (мінімум)

  • ПЕРЕДОПЛАТА через «Приват24»
    Замовлення відправляється після надходження оплати
    Посилання на форму оплати надсилається після оформлення замовлення

  • ПЕРЕДОПЛАТА банківською картою через «LIQPAY»
    Замовлення відправляється після надходження оплати
    Посилання на форму оплати надсилається після оформлення замовлення

  • ПЕРЕДОПЛАТА через Visa Checkout / Masterpass
    Передоплата через електронний гаманець системи Visa або Mastercard
    Замовлення відправляється після надходження оплати
    Посилання на форму оплати надсилається після оформлення замовлення

  • ПЕРЕДОПЛАТА на розрахунковий рахунок
    Замовлення відправляється після надходження оплати
    Реквізити надсилаються після оформлення замовлення

  • ПЕРЕДОПЛАТА через термінал *
    Замовлення відправляється після надходження оплати
    Номер карти надсилається після оформлення замовлення
    Оплатити можна через будь-який термінал самообслуговування

* — Під час оплати звертайте увагу на комісію! Її сплачує покупець, інакше замовлення не буде оплачено повністю.


ДОСТАВКА


Сплачує одержувач


  • НОВА ПОШТА

    Можлива адресна доставка кур’єром за тарифами Нової Пошти.

    Можлива передплачена доставка Новою Поштою як окрема послуга з фіксованою вартістю для замовлень по передоплаті. Докладніше тут.

    Доплата за доставку в деякі населені пункти за умовами Нової Пошти — 20 грн

    Якщо оголошена вартість відправлення перевищує 300 грн, сплачується додаткова комісія в розмірі 0,5 %

    Повний список населених пунктів, до яких здійснюється доставка компанією «Нова Пошта».

    Після оформлення замовлення узгоджується підтвердження. Залежно від способу оплати замовлення комплектується, упаковується, відправляється. Після відправлення посилки повідомляється її номер. Коли замовлення доставляється до відділення, відправляється SMS-повідомлення на телефон. Для отримання замовлення необхідно повідомити номер посилки та пред’явити документ, що засвідчує особу.

    Відправка ЩОДЕННО


  • УКРПОШТА - ПЕРЕДОПЛАТА

    Вартість доставки сплачується додатково до вартості товару
    Тарифи Укрпошта Стандарт

    Усі посилки відправляються за тарифом УКРПОШТА СТАНДАРТ «ДО ЗАПИТАННЯ» на відділення

    Після оформлення замовлення узгоджується підтвердження. Залежно від способу оплати замовлення комплектується, упаковується, відправляється. Після відправлення посилки повідомляється її номер. Коли замовлення доставляється до відділення, відправляється SMS-повідомлення на телефон. Для отримання замовлення необхідно повідомити номер посилки та пред’явити документ, що засвідчує особу.

    Відправка ЩОДЕННО


  • МІЖНАРОДНА ДОСТАВКА

    Тільки для замовлень по передоплаті від 1000 грн

    Вартість доставки оплачується додатково до вартості товару за тарифами Укрпошти.
    Міжнародна доставка розраховується в індивідуальному порядку в залежності від країни призначення
    При оформленні замовлення вкажіть, до якої країни бажаєте замовити товар. Після оформлення замовлення відправляється підтвердження з реквізитами для оплати. Після оплати замовлення комплектується, упаковується, відправляється. Після відправки посилки повідомляється її номер.
    Термін доставки залежить від країни призначення




ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ


Відповідно до Закону про Ззахист прав споживачів, косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, які НЕ підлягають поверненню або обміну.

Під час отримання посилки переконайтеся, що доставлений товар відповідає замовленню та вас влаштовує.

У присутності співробітника транспортної компанії уважно огляньте посилку — ви маєте право відмовитися від покупки при отриманні, якщо вас не влаштовує товар. Не розкриваючи пакування товару, повертайте замовлення працівнику пошти. Ми приймемо його назад і обов’язково зробимо заміну або повернемо вам гроші (за умови збереження пакування і якщо товаром не користувалися).

Претензії приймаються тільки в момент доставки. Після факту самостійного розкриття або ушкодження пакування товар поверненню НЕ підлягає.